€25 extra korting
Contacteer ons
070 224 900
(€ 0,30 p/m)

Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

070 224 900

(€ 0,30 p/m)

Maandag - Vrijdag: 09.00 - 21.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: 10.00 - 17.00

FAQ Picture
Mijn verblijf voorbereidenMijn verblijfBeheer mijn boekingBoeken en betalenVragen omtrent Terhills ResortVerzekering

Verzekering

Wat dekt onze verzekering?

Onze Center Parcs-verzekeringen zijn op maat gemaakt voor jou om je de meest geschikte dekking te bieden in geval van onverwachte gebeurenissen vóór, tijdens of na jouw verblijf bij Center Parcs. 
Ze dekken alle gasten van de cottage, zelfs als je geen deel uitmaakt van dezelfde familie! Houd er rekening mee dat alle bewoners van de accommodatie woonachtig moeten zijn in de Europese Economische Ruimte.

Kies je verzekeringspakket:

Het pakket Annulering: Je kunt je verblijf om elke geldige reden annuleren en krijgt de gemaakte annuleringskosten vergoed volgens de algemene verkoopvoorwaarden van Center Parcs en de verzekeringsvoorwaarden van uw Europ assistance contract. En dit zonder eigen risico in geval van ziekte, ongeval of overlijden, professionele gebeurtenis of ernstige materiële schade.

Het pakket Volledige bescherming: Het combineert een annuleringsverzekering vóór je verblijf en omvat daarnaast verschillende verzekeringsgaranties die je beschermen in geval van onvoorziene gebeurtenissen tijdens en na je verblijf, zoals:
     - Vergoeding voor het onderbreken van je verblijf of activiteiten indien je eerder moet vertrekken vanwege een ziek familielid of bij een noodsituatie bij je thuis. Of indien er iets is misgegaan met jouw bagage.
     - Bijstand aan personen bij ziekte of letsel, medische kosten, hulp aan voertuigen, hulp bij overlijden, hulp na de reis (huishoudelijke hulp bijvoorbeeld)
     - Diefstal en verlies van bagage en persoonlijke bezittingen
     - Wettelijke aansprakelijkheid

Het Cool verblijf pakket: Biedt een reeks bijstands- en verzekeringsgaranties die je beschermen in geval van onvoorziene gebeurtenissen tijdens je verblijf, bijvoorbeeld:
     - Vergoeding in geval van onderbreking van het verblijf of sport- en vrijetijdsactiviteiten,
     - Bijstand aan personen in geval van ziekte of letsel tijdens het verblijf,
     - Vergoeding in geval van diefstal, verlies of beschadiging van bagage en persoonlijke bezittingen en sport- of vrijetijdsuitrusting tijdens de duur van het verblijf,
     - Dekking van de financiële gevolgen die je oploopt in het kader van de wettelijke aansprakelijkheidsgarantie van het park. Zie voorwaarden Europ Assistance

Hoe kan ik mijn boeking annuleren met een verzekering?

Met onze verzekeringen is het mogelijk om je verblijf te annuleren tot de dag van aankomst. Je kunt je boeking annuleren door te bellen naar 070 224 900 (€0.30 p/m).

• Als je bij jouw reservatie een annuleringsverzekering heeft afgesloten, moet je: 
- Center Parcs onmiddellijk (binnen 2 dagen) op de hoogte stellen om een annuleringsfactuur te ontvangen
- Europ Assistance binnen 5 werkdagen na de gebeurtenis die aanleiding geeft tot de dekking op de hoogte stellen door het schaderapport te sturen naar het volgende adres: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com
In geval van een te late annulering en/of melding van het schadegeval dekt Europ Assistance alleen de annuleringskosten die verschuldigd zijn op de datum van het voorval dat aanleiding heeft gegeven tot de annulering.


Ik heb geen verzekering afgesloten

Onze pakketten Volledige bescherming en Annulering, afgesloten bij Europ Assistance, dekken je in geval van annulering of onvoorziene gebeurtenissen tijdens je verblijf. 

De verzekering kan niet worden toegevoegd na het registreren van je reservering. De verzekeringspremie moet volledig betaald worden tijdens de reservering en wordt niet terugbetaald. 

Het Cool verblijf pakket is aangeboden door Europ Assistance en kan worden afgesloten tot de dag voor vertrek.

Hoe ontvang ik mijn vergoeding van Europ Assistance?

Breng ons uiterlijk binnen 2 werkdagen op de hoogte, vanaf het moment dat je je bewust wordt van het verlies, voor de garantie "BAGAGE EN PERSOONLIJKE BEZITTINGEN" in geval van diefstal, en binnen 5 dagen in alle andere gevallen. In het geval van een onderbreking van je verblijf, dien je onmiddelijk Center Parcs en Europ Assistance op de hoogte te stellen. 

Om een schadegeval te melden, kun je contact met ons opnemen via de volgende contactgegevens:
• E-mail: claimscenterparcs@roleurop.com 
• Website: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com

Je kunt ook schrijven naar het volgende postadres:
EUROP ASSISTANCE Dienst Vergoedingen GCC
P.O.Box 36364 – 28020 Madrid – Spanje

Voor elk verzoek om informatie over je schadedossier kun je van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur contact met ons opnemen op het volgende nummer 00 32 270 060 60.

Hoe neem ik contact op met support?

Je kunt 24 uur per dag contact opnemen met Europ Assistance op 00 32 270 060 60.

Vertel ons:
• je contractnummer,
• je voor-en achternaam,
• de locatie waar je je bevindt,
• het telefoonnummer waarop EUROP ASSISTANCE contact met je kan opnemen,
• welke hulp je nodig hebt.
My Center Parcs account
Terug

Zoek

Geen resultaten gevonden

Terug