Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

070 224 900

(€ 0,30 p/m)

Maandag - Vrijdag: 09.00 - 21.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: 10.00 - 17.00

Je kan ook onze FAQ pagina bekijken

FAQ Picture
Vragen rondom jouw verblijf en het coronavirusVeiligheidsmaatregelen Aqua MundoMijn verblijf voorbereidenMijn verblijfBeheer mijn boeking

Beheer mijn boeking

Hoe wijzig ik de locatie/data van mijn verblijf?

Je kunt wijzigingen in je boeking aanbrengen door het Customer Contact Center te contacteren via het volgende nummer: 070 224 900 (€0,30 p/m).

Als je wijzigingen wilt aanbrengen in een boeking die al is geplaatst, is Center Parcs niet verplicht deze wijzigingen door te voeren. Center Parcs bepaalt zelf of en in hoeverre wijzigingsverzoeken worden gehonoreerd. Voor elke wijziging die je uiterlijk 4 weken voor aankomst in een eerder gemaakte boeking aanbrengt, wordt € 49,50 aan wijzigingskosten in rekening gebracht. Deze kosten komen te vervallen als je een aanvullende boeking maakt voor een duurdere periode of cottage, of als je je boeking omruilt voor een duurdere periode of cottage. In principe kun je in de 4 weken vóór aankomst geen wijzigingen meer aanbrengen. Als je je boeking wilt wijzigen naar een goedkopere periode of cottage, of als je deels of volledig annuleert binnen 4 weken voor aankomst, wordt het totaalbedrag van je oorspronkelijke boeking in rekening gebracht. Als je meer dan één cottage hebt geboekt en je dit aantal wilt verlagen, gelden de annuleringsvoorwaarden

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Je kunt je boeking annuleren door ons te contacteren op 070 224 900 (€ 0,30 p/m).

Is het mogelijk om de locatie van mijn accommodatie uit te kiezen?

Ja, je kunt de locatie en/of indeling van je accommodatie kiezen. Je vindt deze optie tijdens het maken van de reservering onder Cottage Services. Onderaan deze pagina vind je “locatievoorkeur”. Locatievoorkeur voor 1 cottage: € 33, locatievoorkeur voor 2 t/m 4 cottages: € 44, locatievoorkeur voor 5 of meer cottages: € 55.

Waar kan ik de betalingsstatus van mijn boeking bekijken?

Als je een overzicht wilt bekijken van je openstaande en reeds gemaakte betalingen, log je in op Mijn Center Parcs. Het totale factuurbedrag en de betalingsstatus van je factuur kun je bekijken onder "Mijn boeking" of in de Center Parcs-app.

Je kunt ook het Customer Contact Center contacteren via het nummer: 070 224 900 (€0,30 p/m).

Hoe kom ik erachter of mijn boeking is gelukt?

We sturen binnen 30 minuten een boekingsbevestiging naar je e-mailadres. Je kunt de gegevens en factuur van je reservering bekijken door in te loggen op je persoonlijke omgeving in Mijn Center Parcs of in de Center Parcs-app. Houd er rekening mee dat je geen informatie over je boeking per post zult ontvangen.
Boeken en betalenVragen omtrent Terhills ResortVerzekering
Terug

Zoek

Geen resultaten gevonden

Terug