
Boeken en betalen
Hoe kan ik betalen als ik een boeking maak op de website of via een Customer Contact Center?
Moet ik bij het plaatsen van een boeking het volledige bedrag voldoen?
b) Boekingsbedragen tot € 150,00 dien je onmiddellijk in het geheel te voldoen.
c) Bij boeking binnen 12 weken voor aanvang van je verblijf moet het gehele boekingsbedrag ineens voldaan worden.
Kan ik met ecocheques betalen?
Ja, dat kan! Voor een verblijf in al onze Belgische parken kan je voortaan met ecocheques betalen. Er zijn twee manieren om met ecocheques te betalen:
Online boeken met Ecocheques:
1. Boek je verblijf in alle Belgische parken via onze website.
2. Selecteer in stap 3 van het boekingsproces ‘Ecocheques’ als betaalmethode.
3. Betaal je verblijf volgens de normale procedure.
4. Ter plaatse op het park kan je je Ecocheques inwisselen. Het reeds betaalde bedrag wordt terugbetaald via overschrijving.
5. Je digitale of papieren Ecocheques (van Edenred, Sodexo of Monizze) dienen minstens geldig te zijn tot de dag dat je gaat betalen aan de receptie op het park.
Telefonisch boeken met Ecocheques:
1. Boek je verblijf in alle Belgische parken via het nummer 070 224 900 (€0,30/min.) en geef duidelijk aan dat je met Ecocheques* wenst te betalen.
2. Je betaalt € 150 voorschot bij je boeking.**
3. Ter plaatse bij check-in op het park betaal je met je Ecocheques.
4. Je digitale of papieren Ecocheques (van Edenred, Sodexo of Monizze) dienen minstens geldig te zijn tot de dag waarop je aankomt op het park.
*Enkel van toepassing voor nieuwe, nog niet betaalde, boekingen.
**Het reeds betaalde voorschot van € 150 kan je ter plaatse ook met je ecocheques betalen (volledig of gedeeltelijk). Dit gedeelte (max. € 150) krijg je via overschrijving van ons terug. Klik hier voor een prijsvoorbeeld.
Hoe kan ik betalen met een cadeaubon?
Digitale voucher
Als je via de website boekt, kun je de code van je
digitale voucher invullen in stap 3 van de reservering -> betaling.
Reguliere cadeauvoucher
Als je over een papieren cadeauvoucher ter waarde van een bepaald bedrag beschikt, kun je een boeking plaatsen door contact op te nemen met ons Customer Contact Center op het volgende telefoonnummer: 0032 (0)70 224 900. We zullen bij het maken van de boeking de code van je voucher noteren. Je wordt geadviseerd om een kopie van je voucher te maken en het origineel samen met je boekingsnummer naar het volgende adres te sturen:
Customer Contact Center
Erperheidestraat 2
3990 Peer
België
Is Center Parcs geopend voor dagrecreatie?
Hier een overzicht van onze Belgische parken:
Terhills Resort
Klik hier om je dagkaart voor Terhills Resort te reserveren.
Erperheide
Klik hier om je dagkaart voor Erperheide te reserveren.
De Vossemeren
Klik hier om je dagkaart voor De Vossemeren te reserveren.
Park De Haan
Klik hier om je dagkaart voor Park De Haan te reserveren.
Les Ardennes
Klik hier om je dagkaart voor Les Ardennes te reserveren.
Wat is het beleid van Center Parcs bij groepsvakanties van jongeren?
Heb ik een herroepingsrecht?
De bevestiging of factuur moet direct na ontvangst op juistheid worden gecontroleerd. Fouten of vergissingen moeten binnen 7 dagen na de datum van de bevestiging of factuur en vóór de start van het verblijf schriftelijk worden gemeld. Neem zo snel mogelijk contact op met het kantoor waar je de reservering hebt gemaakt als je 7 dagen na het maken van de reservering nog geen bevestiging of factuur hebt ontvangen. Als je de reservering via het internet hebt gemaakt, kun je contact opnemen met ons Customer Contact Center: 070 224 900 (€ 0,30 p/m)
Moet ik reserveringskosten betalen?
Met welke kaarten kan ik betalen?
Geldt er een betalingstoeslag?
Hoe oud moet je zijn om een boeking te mogen maken bij Center Parcs?
Zoek
Geen resultaten gevonden