€25 extra korting

Heb je een vraag ?

Onze medewerkers helpen je graag verder

070 224 900

(€ 0,30 p/m)

Maandag - Vrijdag: 09.00 - 21.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: 10.00 - 17.00

Je kan ook schriftelijk contact met ons opnemen: Bekijk de contactpagina

FAQ Picture
Mijn verblijf voorbereidenMijn verblijfBeheer mijn boekingBoeken en betalen

Boeken en betalen

Hoe kan ik betalen als ik een boeking maak op de website of via een Customer Contact Center?

Je kunt betalen met je creditcard, PayPal of via internetbankieren (Bancontact). Het is niet mogelijk om je betaling per post te versturen.

Moet ik bij het plaatsen van een boeking het volledige bedrag voldoen?

a) Bij boekingsbedragen boven de € 150,00 dien je een voorafbetaling van 30% te doen met een minimum van € 150,00. Het restant van het boekingsbedrag moet uiterlijk 12 weken voor aanvang van het verblijf in het bezit zijn van Center Parcs. 
b) Boekingsbedragen tot € 150,00 dien je onmiddellijk in het geheel te voldoen. 
c) Bij boeking binnen 12 weken voor aanvang van je verblijf moet het gehele boekingsbedrag ineens voldaan worden.

Kan ik met ecocheques of consumptiecheques betalen?

Ja, dat kan! Voor een verblijf in al onze Belgische parken kan je voortaan met ecocheques of consumptiecheques (koopkrachtpremie) betalen. 

Telefonisch boeken met Ecocheques:
1. Boek je verblijf in alle Belgische parken via het nummer 070 224 900 (€0,30/min.) en geef duidelijk aan dat je met Ecocheques of Consumptiecheques (koopkrachtpremie)* wenst te betalen.

2. Je betaalt € 150 voorschot bij je boeking.**

3. Ter plaatse bij check-in op het park betaal je met je Ecocheques/Consumptiecheques.

4. Je Ecocheques of Consumptiecheques (van Edenred, Pluxee (Sodexo) of Monizze) dienen minstens geldig te zijn tot de dag waarop je aankomt op het park.


*Enkel van toepassing voor nieuwe, nog niet betaalde, boekingen.
**Het reeds betaalde voorschot van € 150 kan je ter plaatse ook met je ecocheques/consumptiecheques betalen (volledig of gedeeltelijk). Dit gedeelte (max. € 150) krijg je via overschrijving van ons terug. Klik hier voor een prijsvoorbeeld.

Meer info over ecocheques

Hoe kan ik betalen met een cadeaubon?

Digitale voucher
Als je via de website boekt, kun je de code van je
digitale voucher invullen in stap 3 van de reservering -> betaling.

Reguliere cadeauvoucher
Als je over een papieren cadeauvoucher ter waarde van een bepaald bedrag beschikt, kun je een boeking plaatsen door contact op te nemen met ons Customer Contact Center op het volgende telefoonnummer: 0032 (0)70 224 900. We zullen bij het maken van de boeking de code van je voucher noteren. Je wordt geadviseerd om een kopie van je voucher te maken en het origineel samen met je boekingsnummer naar het volgende adres te sturen:

Customer Contact Center
Erperheidestraat 2
3990 Peer
België

Is Center Parcs geopend voor dagrecreatie?

Dagkaarten zijn beschikbaar in al onze Belgische parken. Je kunt genieten van alle activiteiten die je bij Center Parcs verwacht, zoals onbeperkte toegang tot onze zwemparadijzen, kinderboerderij, binnen-en buitenspeeltuinen, etc. Daarnaast kan je ook profiteren van andere activiteiten en services op locatie, zoals de restaurants, massages, workshops, fietsverhuur, etc.). 

Hier een overzicht van onze Belgische parken:

Terhills Resort
Klik hier om je dagkaart voor Terhills Resort te reserveren. 

Erperheide
Klik hier om je dagkaart voor Erperheide te reserveren. 

De Vossemeren
Klik hier om je dagkaart voor De Vossemeren te reserveren. 

Park De Haan
Klik hier om je dagkaart voor Park De Haan te reserveren. 

Les Ardennes
Klik hier om je dagkaart voor Les Ardennes te reserveren.

Wat is het beleid van Center Parcs bij groepsvakanties van jongeren?

Groepen jongeren, waaronder wordt verstaan een groep van minimaal vier personen, hoofdzakelijk jonger dan 21 jaar (in België jonger dan 18 jaar) en zonder begeleiding van ouder of voogd, worden niet toegelaten op de Center Parcs parken. Center Parcs behoudt zich het recht voor groepen die voldoen aan genoemde omschrijving te weigeren. Om problemen bij aankomst te vermijden adviseren wij je om vóór het maken van jouw definitieve boeking bij vragen of twijfel contact met het Contactcenter op te nemen.

Heb ik een herroepingsrecht?

De bevestiging of factuur moet direct na ontvangst op juistheid worden gecontroleerd. Fouten of vergissingen moeten binnen 7 dagen na de datum van de bevestiging of factuur en vóór de start van het verblijf schriftelijk worden gemeld. Neem zo snel mogelijk contact op met het kantoor waar je de reservering hebt gemaakt als je 7 dagen na het maken van de reservering nog geen bevestiging of factuur hebt ontvangen. Als je de reservering via het internet hebt gemaakt, kun je contact opnemen met ons Customer Contact Center: 070 224 900 (€ 0,30 p/m)

Moet ik reserveringskosten betalen?

De reserveringskosten zijn reeds in de prijs inbegrepen, er komen echter nog wel toeristenbelasting en/of heffingen bij.

Met welke kaarten kan ik betalen?

We accepteren de volgende creditcards: Visa, Euro/Mastercard en American Express.

Geldt er een betalingstoeslag?

Er is geen betalingstoeslag, maar het is mogelijk dat je creditcardverstrekker een standaardtoeslag hanteert.

Hoe oud moet je zijn om een boeking te mogen maken bij Center Parcs?

De hoofdboeker van de reis moet minimaal 21 jaar zijn op het moment van boeken. Center Parcs neemt enkel boekingen in behandeling van personen die 21 jaar of ouder zijn. Boekingen waarbij de boeker jonger is dan 21 jaar worden niet als geldig beschouwd. De hoofdboeker is tevens aansprakelijk voor alle medereizigers die in de boeking zijn opgenomen. De correspondentie van de boeking zal in zijn geheel verlopen via de hoofdboeker.
Vragen omtrent Terhills ResortVerzekeringMy Center Parcs account
Terug

Zoek

Geen resultaten gevonden

Terug